piątek, 12 lipca 2013

Trzynasty dzień diety

Witam ! :)
Trzynasty dzień diety właśnie za mną, zbliżamy się do ponownego sprawdzania wyników, które wydaje mi się, że albo nie uległy zmianie albo poszły w górę ! ;D Niestety no takie życie :)
Dzień 13 nie był zbyt pysznym dniem, wstałam rano zjadłam oto taką jajecznicę - zdjęcie z internetu :)

Następnie zjadłam na mieście drożdżówkę ! Brawo... 

Wróciłam na obiadek, który był aż tak nie dobry że aż nie zrobiłam mu zdjęcia :) 
Ryż curry z mieszanką chińską
Chyba po prostu mam dość tego ryżu ... :) 

Później zajadałam się takimi oto przysmakami :
No nie było to w planie, ale wystąpiło parę dni temu :) nie koniecznie na przekąskę i kolacje, ale hormonów się nie wybiera i one rządzą człowiekiem ! Nie dało się przetłumaczyć samej sobie, że niestety nie można tego i tamtego ! :) 
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

3 komentarze:

  1. Czesc, heh nie upublikowalam bo moj chlopak robi sobie ze mnie jaja. Dobra wracajac do twojego pytania. Uzywam normalny staniczek czasem typu bardotka,ale to zalezy od dekoldu oraz rodzaju bluzki. Stanik musi zawsze byc idealnie dopasowany wtedy tak ladnie leza. Polecam abys zagladnela do sklepu H&M tam zawsze kupuje i idealnie leza. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm to może powinnaś miseczke mniejszą kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.hm.com/pl/product/97708?article=97708-C
    Ten staniczek mam na zdjęciu ostatnim na moim blogu. Może luknij do New Yorker'a na mnie tam jeszcze bielizna pasuje w innych sklepach to dramat ;D

    OdpowiedzUsuń