poniedziałek, 8 lipca 2013

SOBOTNIE PODSUMOWANIE !

Witam wszystkich czytelników :)

Z POCZĄTKU NOTKI DODAM , ŻE ZDJĘCIA W TEJ NOTCE NIE SĄ MOJE !

A wiec chciałam się pochwalić , ze w sobotę upłynął tydzień od mojej diety !
Niestety moje wyniki nie są powalające, ale to przez moje grzechy, i słabości...

Było: 67,2
Jest: 66,3
Czyli podsumować można że spadłam 1 kg 

Od razu wypisz tutaj swoje wymiary, pomierzyłam się jakoś przed sobota.
Co do wymiarów sprawdzę wyniki już po całej diecie, 
możecie tez spodziewać się za niedługo zdjęcia mojego jak wyglądam teraz :)
Biodra: 91
Brzuch: 89
Talia: 76
Udo w najgrubszym miejscu : 56

W sumie moim głównym celem jest pozbycie się boczków i brzuszka. Reszta może zostać ! :)

1 komentarz:

  1. Bosh już chciałam łapać za widły i szukać Twego domostwa żeby Ci spuścić manto,że z taką figurą się odchudzasz. Jednak okazało się, że fotki buchnięte to widły zostawię w spokoju, gratuluję spadku wagi i radzę jak i mnie radzili dodawać źródło nie swoich zdjęć, bo bez źródła to kradzież, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń