środa, 3 lipca 2013

Trzeci dzień diety

Cześć :) Znowu nie miałam czasu opublikować tutaj moich dni, jednak nie bójcie się , robię zdjęcia i w wolnej chwili wszystko uzupełniam :) nie pominę żadnego dnia - miejmy nadzieję ! :)
A więc mój trzeci dzień diety zaczął się od :

Śniadanie:
Omlet z otrąb pszennych z cynamonem

Nie wygląda za ładnie bo się to troszkę porozwalało - jednak smak też nie był zbyt wspaniały, większość została na talerzu niestety.
Przekąska:
Pomarańcz+cynamon

Zdjęcia nie posiadam ponieważ w końcu nie zjadłam tej oto przekąski. Z racji tego, że późno dosyć wstaję po śniadaniu zjadam obiad , tak że przekąski biorę na wynos razem z kolacją, także nie zawsze wszystko zjem :)
Obiad:
I tutaj zamiana, zamiast obiadu z jadłospisu na ten dzień przygotowałam : kurczak w sosie jogurtowym

Chyba troszkę nam sosik nie wyszedł bo wygląda na mało jogurtowy ale potrawa mi bardzo smakowała :)
Przekąska:
kawa z kardamonem

Opuściłam, ponieważ wolę kawę pic z rana a nie pod wieczór, a nie zwróciłam wcześniej uwagi na to:)
Kolacja:
Twarożek wiejski z papryką

Może i to nie jest twarożek ale kupiłam po prostu serek. Uwielbiam taki serek więc chętnie sobie zjadłam :)
A zdjęcie w pojemniczku z racji tego, że było to na wynos :)

Zapraszam do obserwowania i komentowania ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz