środa, 3 lipca 2013

Piąty dzień diety

Dzisiaj jest mój piąty dzień diety, wszystko mam już przygotowane - nie wszystko zjedzone, więc czekam na napad głodu ! :) 

Śniadanie:
Jogurt z kiwi i imbirem
Jej to chyba była najgorsza rzecz którą mogłam zrobić ! Zrobiłam to w postaci koktajlu jak widać, był ohydny !! Kiwi było twarde i najwidoczniej bardzo bardzo mało słodkie, bo całość była strasznie gorzka i okropna ! Zjadłam 2 łyżki i podziękowałam, za to zjadłam dwa kabanosiki :) Taka wymianka :) 

Przekąska:
Kabanosik z musztardą ostrą
Właśnie sobie wcinam :) Zdjęcie zrobiłam wcześniej gdy go pakowałam do pojemniczka bo myślałam , że wezmę go sobie na wynos, jednak ochota na niego mi nie przeszła :) MNIAM !

Obiad:
Zupa krem z marchewki 
Nie przepadam za marchewką więc bałam się tej potrawy! Jednak jestem zadowolona, naprawdę. Taką miseczką najadłam się strasznie , nie miałam pietruszki więc posypałam koperkiem :) A Jogurt jak widać nie dodałam od razu do zupy tylko w momencie kiedy wlewałam do miski wtedy po prostu go dodałam :)

Przekąska:
Jabłko  z cynamonem
Wrzuciłam sobie jabłko pokrojone do blendera, i oto co uzyskałam :) do tego wsypałam cynamon. Jeszcze nie próbowałam, bo czeka dopiero na swoją kolej do zjedzenia, jednak wygląda w miarę apetycznie, poza tym przecież to jabłko z cynamonem więc na pewno będzie dobre :) 

Kolacja:
Kanapeczki :) 
Też jak widać zapakowane do pojemniczka, nie wyglądają super bo żeby wszystko nie pospadało dałam najpierw serek, później pomidora - żeby się przylepił do serka :) , na to sałatę lodową i dopiero szyneczkę :) 
Dwie kanapki czekają do kolacji :) 
------

Tak więc wygląda moje dzisiejsze menu :) Jest to chyba jeden z lepszych dni w diecie , ponieważ raczej nie opuszczę niczego, no może nie wliczając tego śniadania, ale było ono zepsute przeze mnie niestety :D 

Zapraszam do obserwowania i komentowania :) Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz