poniedziałek, 1 lipca 2013

Pierwszy dzień Diety

Oto jak wyglądał mój pierwszy dzień diety , który mam już za sobą , z przyczyn braku czasu nie miałam kiedy opublikować swojego pierwszego dnia diety :D Więc nadrabiam ! :) 

Śniadanie:
Kefir z bananem i cynamonem oraz herbata ze startym imbirem
Jak widać ja postanowiłam zrobić to w formie koktajlu, jeżeli chodzi o smak - było dobre :)

Przekąska 1 :
Pomidory z ziołami prowansalskimi + woda mineralna z listkiem mięty 
Uwielbiam pomidory , niestety z tymi ziołami nie bardzo mi podeszły - no ale cóż , trzeba to zjadłam :)
Obiad :
Filecik z kurczaka z warzywami na ostro + ryż brązowy
To danie było naprawdę bardzo pyszne ale również piekielnie ostre !! Na szczęście uwielbiam ostre potrawy. Co do przygotowania tyle rzeczy mnie rozpraszało w tym mama, która nie dawała się popisać swoimi wyczynami w kuchni, że obydwie wsypałyśmy najpierw warzywa i musiałyśmy kurczaka szybciutko podsmażać osobno, ale wszystko dało się uratować i wyszło pysznie :)

Przekąska 2 :
Grejpfrut z imbirem
Niestety nienawidzę grejpfruta, niestety. Danie skończyło się na przygotowaniu i spróbowaniu :(

Kolacja : 
Ryż z papryką i pomidorem
To danie było dla mnie zbyt zapychające jeżeli chodzi o kolację, niestety wszystkiego nie zmieściłam w siebie, ale smakowo nie było najgorsze - jedyny minus nie przepadam za papryką :)


Tak więc to był mój pierwszy dzień diety, jak widać nie przepadam za niektórymi warzywami, potrawami, ale nie jestem też jakoś wielce wybredna - akurat w ten dzień niezbyt pasował mi jadłospis, jednak od 3 dnia diety już pójdą same dobre rzeczy ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz