piątek, 5 lipca 2013

Szósty dzień diety

Witam :) oto mój 6 dzień ! :) 

Śniadanie:
Kabanos z musztardą ! <3

Mniam mniam mniam ! Chyba więcej nie trzeba dodawać :)
Przekąska:
Kawa z kardamonem i cynamonem

No powiem Wam, że nie było to najgorsze :)
Obiad:
Dorsz z warzywami na parze

Obawiałam się bo nie lubię ryb oraz takich warzyw. Obiad zjadłam calutki ! Był pyszny, naprawdę, nie spodziewałam się takiego efektu - MNIAM ! :)
Przekąska:
Mizeria

Szczerze mówiąc - nie zjadłam :)
Kolacja:
Kanapki z szynką, pomidorem, sałatą, i serkiem - zamieniłam sobie :)

Było dobre :) Zresztą co może byc nie dobrego w takim jedzonku :) Zdjęcia niestety nie posiadam :)

- - - - - - - - -
Był to bardzo smaczny dzień ! :) Zjadłam prawie wszystko nie licząc przekąski, i obiad przyprawił mnie o naprawdę nie małe zaskoczenie, nigdy bym sie nie spodziewała , że tak mi ten obiadek zasmakuje :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz