poniedziałek, 1 lipca 2013

Drugi dzień diety

Na razie nie będę się witać , ponieważ to trzeci post w tym dniu a raczej w tej chwili :) Jak pisałam wcześniej - nadrabiam zaległości :) 

Śniadanie:
Serek wiejski ze szczypiorkiem  + herbata

Śniadanko jak widać nie było zbyt skomplikowane - bo cóż trudnego jest w przygotowaniu szczypiorku do serka. Ja bardzo lubię właśnie takie serki więc śniadanko na + !
Przekąska:
Jogurt  z cynamonem

Niestety zdjęcia nie zrobiłam ponieważ pominęłam tą przekąskę :(
Obiad:
Kus-kus z papryką chilli

Szczerze mówiąc dzisiejszy obiad był dla mnie straszną mordęgą , ani trochę mi nie smakował, jak wspominałam w poprzednim poście - nie lubię papryki, a tu jak na razie od wczoraj głownie papryka ... :(
Przekąska:
Sok pomidorowy z tabasco

Zdjęcie nie wykonane z powodu braku wypicia - tak wiem dzisiejszy dzień marny, ale niestety taki dzień, że nie miałam w ogóle na nic ochoty, cóż tak się zdarza.
Kolacja:
Chlebek z szyneczką i ogórkiem

Z kolacji byłam mega zadowolona, w sumie to kto by nie był, raczej chlebek z szyneczką to często podstawowy posiłek w dniu każdego człowieka - co kto lubi ! :)


Tak oto minął mi drugie dzień diety :) Teraz gdy już nadrobiłam zaległości czas lecieć spać, bo rano czeka mnie kolejne śniadanie - czyli 3 dzień Diety 3D Chilli ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz